cup of love

Jag längtar efter snö och bitande kyla. Michael Jackson näsor och förfrusna fingrar.

Men jag minns exakt när jag var där. Så jävla kallt hela tiden, cyklade hela vintern.
Åka skidor på gympan i -14.9 satan vad vi svor.

Det är enkelt att älska någon på avstånd. Det är enkelt att älska
Hemlandet när man inte är där.

Missförstå mig rätt jag längtar hem med hela mitt hjärta men det jag egentligen
längtar efter är min allra käraste familj.

Jag har hört rykten om att det öppnat ett nytt café. Min plan är att fika där minst
1 gång nu under julen! Hör av dig om du är fikasugen =)

Det ser riktigt smarrigt ut. Kolla!

Posted in

One thought on “cup of love

Kommentera

