…och nu blir det reklam

Jag har spanat in Willys nya reklam. Personen i klippet var så sjutk bekant och som jag har märkt nu på äldre dar är det svårt att placera vissa personer. När han började prata om skoter och på ett ganska brett lulemål så kom jag ju på att jag har ett förflutet på Willys i Luleå. Varorna gick åt som sol i smörsken när jag stod där med min pillerburk på huvudknoppen och viftade med mina ögonfransar.

Jag kommer dock inte ihåg vad snubben i klippet hette men jag minns att han var en riktigt trevlig prick!

 

4 thoughts on “…och nu blir det reklam

  1. Hah! Jag vet också vem det är. Vad roligt. Han är ett år äldre än mig och gick samma program på gymnasiet. Kommer fan inte ihåg vad karln heter dock. Störande!

  2. Haha ja Norrland är ju litet – Simon Hardell heter pajken. Tillsammans med en gammal bekanting till mig och känner min bror och fästmö och lite annat löst folk som jag känner.

Kommentera

