en babian i stan

Nu tänkte jag skriva ett blogginlägg om ett blogginlägg i sann Cap&Design-anda. Fast det här å så mycket bättre än vad de någonsin skulle kunna skrapa fram.

För några månader sedan berättade min vän Jennie om hennes kära mor, som i sina ungdomsdar hade en apa som husdjur. Det hela nämndes lite i förbifarten vill jag minnas. Jag fick be henne backa bandet och ta det från början. En livslevande apa i hemmet?!!  Det var först lite senare som jag fick veta senare att min vän inte alls tyckte det var särskilt konstigt, förrän jag började peta i det här.

Jag har gått å väntat å väntat på bildbevis. När skulle jag få se Choppe? Pang, så kommer blogginlägget som jag väntat på. Och det är så mycket mer än vad jag hade förväntat mig!

Vet ni?! Jag vågar sticka ut hakan och påstå att detta är årets blogginlägg – alla kategorier. Tack Jennie och hälsa din lilla mamma =) Läs hela inlägget här.

One thought on “en babian i stan

Kommentera

