Att domna bort.

Jag kollade just på den senaste shrek-filmen. En liten trevlig saga på en jävla torsdag. Jag blir alltid lika besviken på mig själv när jag inte kan hålla mig vaken på filmer. Det dummast jag kan göra är att lägga mig i Emils knä, det är som en off-knapp. Om det dessutom är lite mörkt och varmt så finns det ingen återvändo. Som tur var så lyckades jag ändå sätta mig upp dricka lite vatten, missade bara nåt där i mitten som ändå inte var så viktigt. Typ.

Men det absolut bästa är nästan när jag ligger i Emils knä och han säger att det är okej. Jag blir helt livlös och domnar bort. Älskar att sova till dåliga filmer.

Träffade en grön snubbe i London.

Posted in

Kommentera

