Tjingtjong nu är det jul.

I morrn åker jag hem. Jag har längtat i mer än en månad på att få träffa min familj och vänner. Så God Jul på er här nere i Linköping nu ses vi inte förrän nästa år. Jag måste förövrigt komma på ett bra nyårslöfte. Mitt förra löfte var att åka till London och det höll jag ju så jag kanske ska ta ett annat resmål den här gången.

Camilla hälsade på mig i Linköping i november, snart ses vi igen på mammas gata =)

Posted in

One thought on “Tjingtjong nu är det jul.

Kommentera

