årets sista

Den sista dagen på år 2010 sitter jag här å försöker dela
ut priser till höger och vänster. Här följer pristagarna:

Årets vinkällare: Roséhinken på Peace and love
i samarbete med Pink Pet.

Årets doldis: Pedo bear, som vi dansade med under en konsert
helt ovetandes om hans smutsiga baktanke…

Årets ord: Stadsmutta

Årets mest objudna gäster: Emil, Emanuel, Jennie, Henrik & Cecilia

Årets bakfylla: Ett, två, tre -fanta och rosé, äter frukost 20.00
på sthlm centralstation medan jag väntar på nattåget till Norrland.
Det känns skönt att det är rätt långt kvar till sommaren ändå,
undra om jag kommer våga dricka rosé sommaren 2011…

Årets räka: Den rökta gotlandsräkan, orgasmiskt god!

Årets badbrudar: Mathilda, Tyra & Alva i Katthammarsvik

Årets bästa skål: Mina fina syskon!

Årets upptäckt: Pitefolket är snuskiga… + att jag har dålig syn.

Årets klädesplagg: Overallen

Årets utklädsel: Gaffaroboten

Årets minsta lägenhet: Ågatan 4, och den fortsätter att krympa

Årets hårfärg: Äntligen orange

Årest handarbete/ handjob: Virkning

Årets apa: Choppe, babianen (priset delas ut postumt)

Årets citat: ”Jag vill ha raka och enkla bokstäver,
jag gillar comic sans -tror du det funkar? ”

Årets katt: Hickprutt-katten

2 thoughts on “årets sista

Kommentera

