Inget.

I dag är en sån där dag då ingenting blir gjort. Jag både älskar och hatar det. Sitta i soffan, dricka mjölkchoklad se serier och bara sitta å titta. Ångesten kryper lite i nacken – jag borde göra nåt. Sortera nåt, vika nånting, slänga bort nåt, ringa nån. Jag öppnade fönstret sen blev det inget mer. Jo jag virkade en rund sak, jag tror det blev en minimatta till Tyras dockskåp. Kanske, jag är inte riktigt säker…hon får avgöra.

Hittade en bild på två saker som jag saknar. Mitt ljusa burr och den där vita byrån som nog kanske inte riktigt var min men jag saknar den ändå.

Lulä’08

One thought on “Inget.

  1. Jag förstår verkligen att du saknar byrån. Jag skulle tro att den saknar dig också. Den har inte fått någon särskilt bra plats här hos oss, den står lixom på undantag, i kläkammarn i mellanrummet. Möjligen ser den fram emot en ljusare tid då den kommer att få det lite finare: som en viktig och respektfullt behandlad möbel i linneförrådet (fast på samma ställe). Det är iaf något jag ser fram emot.

Kommentera

