julklapp

För ett tag sedan gjorde jag logotypen till skellefteå kickboxning. Och nu när jag var hem över jul så fick jag en jättefin klapp =) Förra julen fick jag en t-shirt med Linköpings Bugg och Rock’n’roll, en buggförening som jag också knåpat ihop logotypen till. Det känns lite halvskumt att gå å träna i dessa fina tischor eftersom jag inte utövar någon utav aktiviteterna. Dessutom så brukar buggklubben träna på samma ställe som mig. Funderar lite på att dra på mig tröjan och bara hänga på, har en svag känsla av att 12-åringarna kommer avslöja mig rätt snabbt inte för att jag är nåt år äldre än resten av gruppen utan för att jag kan absolut inte bugga.

snygg tischa + den obligatoriska diskhögen

Posted in

2 thoughts on “julklapp

Kommentera

