Den svarta och feta.

Minns ni att jag packade väskan inför min svart och feta helg i Uppsala. Det var fett vill jag lova, kunde ha varit svartare och mer tequila. Men det är rätt skönt när det inte alltid behöver bli kaospanik-kalas. Vi firade två födelsedagsbarn, vi firade lite att så många av oss barndomsvänner faktiskt kunde enas om en plats och ett datum att ses. Tyvärr saknade vi några söta nyllen men det är fasiken inte lätt när alla bor på olika ställen över hela landet.

Nu vågar jag inte riktigt visa några av de fina bilderna som jag tog under helgen, jag anade ett visst motstånd över hela internetflugan. Ni får hålla tillgodo med en ful bild på mig i stället, jag bjuder på det.

En som inte till hör mina barndomskompisar är allra kärate Jenny, the girl next door (här tänkte jag skriva vilket nummer vi bodde på men det har jag glömt, fast jag kunde inte ens komma ihåg det när jag bodde där) från Pite-tiden. Nu tar jag mod till mig och lägger upp en bild, jag tror det är ok. Jenny är ju trots allt väldigt digital av sig. Du får slå mig nästa gång vi ses =)

2 thoughts on “Den svarta och feta.

  1. Oh yes jag är digital like whoaaa, jag ser lite mental ut alltså hahah måste vara sugrören! Jag bjuder på fulbilder – nån måste ju stå för underhållningen så det är bara att posta på ;D.

    Hoppas vi ses snart igen (jag ska inte slå jag lovar).😀

Kommentera

