blankett EA94Y

Efter lång och trogen tjänst lämnar jag nu in min ansökningsblankett om utträde ur luggklubben. Jag har nu bestämt mig för att låta luggen växa så långt det bara går.
Vi har haft mycket roligt jag och luggen men jag känner nu att jag måste gå vidare.
Sluta medan det är som roligast (innan det blir brunt).

Jag är övertygad om att Bettan i receptionen kommer ta hand om min ansökan men Evelina har sista ordet, så jag väntar spänt på ett beslut från ordförande i luggklubben.

…råkade gå förbi kameran på jobbet. Snyggt med vår upptejpade fond ^_^

5 thoughts on “blankett EA94Y

  1. Du är fin i allt!
    Luggar brukar ju dock ta ett tag att odla ut. Kanske dags för diadem under tiden, sånt där brett i tyg som man drar bakåt o sen fram en bit så det blir puffigt o fint ovanpå huvudet🙂

Kommentera

