stort och konstigt

Nu har vi bott i vår nya lägenhet i lite drygt en vecka. Det känns stort, lite för stort nästan. Är jag värd allt det här? Ett sovrum, ett stort förråd, ett arbetsrum med en Camilla i, en toalett, kök och vardagsrum och en lång hall + en balkong. Förmodligen kommer jag att vänja mig ganska fort vid allt yta.

Just nu består vardagsrummet av en fotölj, en solstol och massa kuddar framför tv:en. Men nu på fredag så får vi flytta ut soffan från Camillas rum för då flyttar hon till sin alldelens egna lilla etta. Lite skönt att få en soffa men det kommer kännas konstigt utan Camilla =/

Näe nu ska jag ta mig ett premiärbad, har aldrig tidigare bott i en lägenhet med badkar!

Camilla vinkar i köket.

6 thoughts on “stort och konstigt

  1. Oooh vilket mumsigt litet smakprov – jag gillar’t😀. Ja man vänjer sig snabbt och det går rätt fort att fylla upp alla de där skrymslena som i början känns alldeles tomma och ensamma.

  2. Åh badkar… brukar själv passa på att halvbada när det är stopp i avloppet i duschen… Grattis till all yta! Ser skitfint ut!

Kommentera

