SH-frossa!

I dag släppte Sahara Hotnights sin nya singel Oh’s. Det kanske inte är pure gold men jävligt nära. Mina förväntningar på den nya skivan är skyhöga, kan vara extremt dåligt att ha så höga krav för allt kan falla (relativt) platt som en pannkaka. Deras senaste skiva Sparks var enligt min smak slätstruken och triiihhst. Det finns naturligtvis några spår som var helt ok (In private, Mess Around, Big Me) men inget som var riktigt kul.

Jag hoppas på att det är lite stökigare och roligare. På nåt sätt skulle jag vilja att Graveyard parade sig lite med Sahara Hotnights, jag skulle älska deras kärleksbarn som det vore mitt eget. Men för att inte sväva i väg och fantisera allt för mycket så tycker jag att du ska lyssna lite på Oh’s.

Nästa år fyller bandet 20 år men någon som redan i år fyller 20 är Norrlands bästa festival, Trästocks festivalen. Och gissa vem som ska spela där?! Du gissade rätt, nämen vi ses väl där. Vi säger så =)

Foto: Stand by your band

 

2 thoughts on “SH-frossa!

Kommentera

