Min fina skåning!

Ibland har jag allt bra tur. Till påsk kommer min favorit skåning upp och hälsar på. Hon börjar kunna stan så jag vet inte riktigt vad jag ska visa. Fast det spelar inte så stor roll om vi är gråtandes i en skidbacke, fulla i en hiss eller finkulturella på ett konstmuseum, vi har alltid kul i varandras sällskap (ok att gråta i en skidbacke kanske hör till de tillfällena som var mindre skoj, fast visst har vi skrattat åt det på senare tid).

Eftersom Emma grävde fram några riktigt gamla bilder så vill inte jag vara sämre.
Nyår i Ume 07/08, det är så länge sedan att det till å med är svart/vitt!

Posted in

2 thoughts on “Min fina skåning!

  1. Du ser lite nöjd ut att bli slickad på hakan iaf – det är kärlek!🙂

    Jag förtränger tårarna från skidbacken, minns dock väldigt tydligt när jag åkte rakt in i liftkön… Det kan jag skratta åt😀

    Wiee längtar!

Kommentera

