Grattis pappa!

(Nu hoppas jag att min käre far inte läser min blogg) Klistrade just ihop ett kuvert adresserat till min pappa som fyllde år förra veckan. Det blir lite grattis i efterskott men jag hoppas att han gillar presenten. Han ska bland annat få Mo’s Dark Chocolate Bacon Bar. Jag undrar verkligen hur det smakar, har aldrig sett den blandningen tidigare. Men det visade sig när jag surfade in på tillverkarens sida att det inte alls var nåt konstigt. Det fanns massor av varianter på bacon + choklad.

Jag återkommer när presenten har landat i skell och den har provsmakats.

För övrigt så funderar jag lite på att försöka börja skicka minst ett ”riktigt” brev i veckan. Skriva en rad till någon som är långt borta, skicka en hälsning till någon jag saknar…

2 thoughts on “Grattis pappa!

  1. Det låter såå bra. Inte choklad och bacon, utan att skicka ett brev i veckan. Iaf ett brev i månaden ska jag nog göra. Hur kul hade det inte varit att få ett brev själv lite då och då? Smart!

  2. Pingback: bacon-recension « So Cissi

Kommentera

