om några fjuttiga dagar…

Det ena leder till det andra och om bara några fjuttiga dagar är jag tillsammans men en yrkessoldat. Allt känns extremt underligt och framförallt tråkigt eftersom vi inte kommer bo tillsammans på vardagarna. Jag vet att man ska glädjas åt andras glädje och Emil är väldigt glad över sitt nya jobb. Men när jag säger grattis menar jag det inte riktigt fullt ut. Jag vill men tänker att jag kommer sakna min bästa vän så!

Försöker tänka att nåt gott kommer komma ur detta. Det är inte som att han kommer befinna sig på andra sidan jorden…och jag har redan paxat överslafen om jag får komma på besök.

….. ❤

Posted in

3 thoughts on “om några fjuttiga dagar…

Kommentera

