Mums@work

Ibland måste man förtära  sin lunch/midda/mellanmål framför datorn på jobbet. Och jag väljer alltid fel, av allt i hela den välsorterade Hemköps-butiken så valde jag den kladdigaste äckelmackan. Resultatet blev magknip i resten av dagen. Det var till å med lite småknepigt att få i sig rödvinet till fredags middagen. Usch och blä. Men nu blir det inte så mycket datormat på ett tag, för snart är det lite påskledigt. Jag hoppas ingen vågar klä ut sig till påskhare för det är ett förjävla otäckt djur om du frågar mig.

När man blir så där uppslukad av arbetet så känns det som jag går miste om så mycket viktiga saker. Har Brittan en manlig stand-in?  Och hur mycket fail blog och i can has cheezburger måste jag klicka mig igenom. Nåt som jag inte har missat är att förhandsboka Sahara Hotnights nya album. Om du klickar på bilden så blir det jätteroligt, för du vill väl också förhandsboka från Bengans Skivbutik =)

Kommentera

