från klarhet till klarhet

”Jag åker upp till Robertsfors för att försätta mig i en stämning av att vilja åka därifrån, så som man kände under hela uppväxten. Det har alltid varit en drivkraft, och den hittar man inte i Stockholm.”
– Josephine Forsman (Läs hela intervjun på DN här)

Robertsfors får sig en känga och de kan väl vara på sin plats. Allt som räknas är inte bara sport!

SH är faktiskt överallt just nu. Är lite rädd att jag kommer bli mätt på musiken och deras nyllen. Jag kommer se dem spela både i Borlänge och i Skellefteå. Det var många år sedan jag var på någon av deras spelningar, då jag såg dem sist var det på skellefteåfestivalen, möjligheternas torg. Tror de passar bättre att lyssna och se dem på en gräsplätt. SH har även börjat blogg på nöjesguiden, kolla in den här… Men näe jag blir  nog inte mätt. Kommer alltid ha Maria inramad på väggen i köket.

Kommentera

