Peace & Love 2011

17 dagar kvar till årets upplaga av P&L. Har kollar igenom artisterna och jag har väl inte hittat nåt som jag är blir helt exalterad av. Okej Sahara är klart jag ska se men ja jag börjar nästan bli lite less på mitt eget hypande kring det bandet. Annars så har jag hittat Bob Hund • CunninLynguists • I blame Coco • JJ • Kings of Leon • M.IA • Patrick Wolf • Style of Eye • Säkert • Teddybears • Those Dancing Days • Tikkle Me • Veronica Maggio  som jag känner att jag vill se. Och du läste rätt, jag hoppar helst Dylan fast å andra sidan är det kanske nåt man bör se.

Ska du dit? Vad ska du se? Ge mig gärna tips!

vip-området där det vimlade av kändisar eller? P&L 2010

Posted in

2 thoughts on “Peace & Love 2011

  1. Jag vill se (utan inbördes ordning) : Kings of Leon, The Strokes, M.I.A., The Ark & Dalasinfoniettan, Mando Diao, Oskar Linnros, Lykke Li, The Sounds, Paolo Nutini, Teddybears (är det de riktiga?) Veronica Maggio,
    I blame Coco, Miss Li, Petter, Säkert!, Anna Järvinen, jj.

    Dylan bör man väl se men usch. Sahara hotnights kan jag se för din skull🙂

  2. Pingback: control de vehiculos software

Kommentera

