miss u ågatan.

create avatar
Sitter ensam i min stuga. Jobba hela helgen och har det allmänt trökigt. Norrlands pärla har  redan återvänt till hemlandet, så det känns lite extra tomt här. Hittade  några bilder från en kväll som är svårt att glömma, vissa bitar är docka svårare att komma ihåg. Men kul hade vi, tills det blev lite för skojigt.

När jag kollar på bilderna så saknar jag Ågatan, vår minilägenhet som var nära allt. Nu sitter jag här i en på tok för stor lägenhet och försöker fylla ytorna med vad? Skräp? För jag har varken råd eller lust att köpa nåt nytt. Rensade ur garderoben, känns ju befriande ….eller faktum är väl att jag kommer lägga kläderna i en påse och lägga påsen i förrådet. Och så får den ligga där.

Näemen usch, hejdå på er.

Posted in

Kommentera

