syrenblomssocker

Jag fick tips av söta Roosen att göra syrenblomssocker. Det var en aningens knixit, till att börja så var nästa alla syrener utblommade men jag lyckades hitta en buske. När jag pillat ner allt i en glasburk så skulle jag ju ha ut det efter nån dagar och jag hade inte riktigt nån sil som funkade. Men det blev syrendrömskakor, tyvärr smakade det inte syren =/ Men sockret i sig luktade jättegott. Nu undrar jag om Roosen har bakat sina kakor än och om de smakade syren? Jag kan eventuellt ha låtit sockret så lite för kort tid…..

Kommentera

