hjärta frukost.

Frukost är bland det bästa jag vet. Ibland på kvällen vill jag bara att det ska bli morgon så jag kan få äta frukost. Det senaste året har jag börjat äta ägg på morgonen och nu förstår jag inte vad jag åt innan. Dagen blir helt skev utan ett ägg i magen. Nåt annat som jag har börjat med nu i sommar är islatte. Jag har en flaska med kaffe i kylen och sen är det bara mjölk och isbitar som ska till. Det är hur smidigt som helst.

Vad äter du till frukost?

1.Fyll upp ditt glas med isbitar, häll över kallt kaffe

2. Massor med mjölk

3. Lägg till ett sugrör med knä

Jag har hittat ett asgott bröd. Med massa frön, nötter och frukt

Den lokala mjölken, är det bara jag som ser en abstrakt bild av nåt helt annat?

Ingen frukost utan katt.

Kommentera

