me and my bangs.

Så fort mitt hår blir kort och ljust vill jag ha långt och mörkt. Och vice versa. Lite småtrött blir jag på mig själv, att jag aldrig kan välja. Men å andra sidan är det ju fantastisk kul att få testa olika färger och frisyrer. Kort och orange kanske är nästa anhalt på väg till det långa mörka. Nåt som jag faktiskt har bestämt mig för att jag gillar är lugg. Saknar den massa just nu men jag vill inte riktigt ha kort hår med lugg för då kommer jag se ut så här.

miss u like crazy.

2 thoughts on “me and my bangs.

  1. Du är snygg i allt, det är det som är galet! Själv vet jag inte hur länge jag orkar ha min vanliga hårfärg… Kommer lätt bli mörkt igen senare i höst!

Kommentera

