En bit av solen

I helgen flyttade världens bästa Jennie till sitt Sthlm. Det är ohyggligt hur tomt det kan kännas redan efter några dagar. Vem ska jag nu spisa jazz med, laga supergod mat med, träna med och dricka fredagslunch med? (okej det var inte så fasligt ofta det blev flytande lunch men ändå…) Och vem ska jag plocka kantareller med? Sthlm slukar upp dem en efter en. Dock så lyckades ju en liten blond fågel smita undan och det är jag ju väldigt tacksam för….

Så här såg det ut för bara nån vecka sedan. Sedan bara tjoff så var hon borta.

Jennie hittar en bit av solen.

Lysande.

Snart smörstekta.

Kantarellrisotto och ett gott glas rött!

Saknar dig!

Posted in

2 thoughts on “En bit av solen

  1. Jag saknar dig med! Om möjligt ännu mer efter ha läst detta. Ja oj vad mycket fint vi hittat på. 20 mil bort är två timmar bort och mycket svårare får det inte bli, jag kommer snart och hälsar på! Och här i miniettan finns alltid plats för besök:)

Kommentera

