I ❤ cats

Jag vet inte men det kanske blir lite för mycket katt på min blogg. Ni får ha överseende med det. Förra helgen var jag på kattfest, min vän bjöd in till drink-kväll med hennes nya katt som huvudattraktion. Jag hade med mig kameran men tyvärr finns inga bilder på katten. Jag fick välja om jag skulle hålla katten eller kameran och då förstår ni att valet inte var så svårt.

Kände mig nästan lite otrogen när jag höll i den spänstiga gråa skönheten, snusa honom bakom örat och tittade in i hans vackra ögon. Men nä Mira är ju katten #1 för mig. Min alldeles egna kampkatt.

4 thoughts on “I ❤ cats

Kommentera

