unseen photage

Tittade igenom lite photobooth-bilder…

Jag har lovat min kollega att inte prata mer katt resten av veckan men jag
tror det är ok att posta upp en bild på en katt, hon är ju så liten.

För snart 10 år sedan lades världens bästa tidning ner. Mamma gjorde fina
korsstygn på min tischa. Året var 2002 och jag har aldrig varit glad på riktigt sedan dess.

Emil är sällan hemma å spexar nuförtiden. När han är superledig så jobbar
jag helg och kväll och vice versa. Ofas!

Kom inte riktigt ihåg upplägget till den här bilden men den är kul på nåt
sätt. Tyst med munnen….

4 thoughts on “unseen photage

Kommentera

