Nu är det helg!

Nu är det äntligen helg som jag har längtat. Och så får jag träffa Camilla, det var ett tag sen. En pluggar som en tok och en jobbar som en tok då blir det svårt att få ihop det. Men i kväll blir det After (no)Work och bio, i morron är en annan dag och då vet man aldrig vad som händer. Har dock hört att det är två damer från staaan som är på väg hit och det är ju alltid lika trevligt =)

Här är några festivalbilder från P&L 2010, jag blir alltid lika glad när jag kollar på dem.

Alla får vara med. Två okändingar + mitt gladaste jag

Tillslut är det vår tur. Saknar dig varje dag J!

2 thoughts on “Nu är det helg!

  1. Älskar bilden där du står bredvid och är strålande lycklig, den är helt underbar!
    De där frisyrerna vi får när det äntligen är vår tur stämmer ju nästan med hur vi ser ut i håret nu för tiden🙂

    Saknar dig med, sötaste du!

Kommentera

