12 ❤

Igår firade jag och Emil 12 år. Galet jag vet, galet kul. Tyvärr så är E ute i skogen på hemligt uppdrag. Jag får snällt sitta å vänta på att han ska komma hem men nästa helg ska vi försöka fira lite. Kollade igenom lite bilder och hittade fina sommarbilder från en härlig middag på vår balkong.

Vi bor längst upp och kan kika ut över taken.

Jag försökte mig på att göra en förrätt som vi blev bjudna på förra nyår,
det blev inte fullt så god som när Jon gjorde den.

Emil hade valt blommor.

Posted in

3 thoughts on “12 ❤

  1. Ser så härligt ut. Och så fina blommor också. Han kanske har hemliga floristövningar i skogen.
    Nä, jag vet, men jag kan lixom inte komma över att jobbet är så Hemligt.

Kommentera

