bästa rumpan!

Jag har varit lite frånvarande här på bloggen (det här skriver alla som bloggar några gånger i månaden). Jag får skylla på min iphone, har ju äntligen skaffat mig en riktig mobil. Man kan göra helt fantastiska saker med den! En annan sak som är helt fantastisk är Stussi och hennes bakdel. Den enda (ända) serien som jag verkligen följt. Serien är ritad av Magnus Bjärlind 1998 och var med i Drrling. Passade fint med hallen i svarta ramar.

One thought on “bästa rumpan!

Kommentera

