Jenny & William

För några veckor sedan fick jag finbesök av av Jenny och William. När jag träffade Jenny senast så var William lite ”hemlig” han låg och grodde i lillmagen. På något väldigt underligt sätt så kände jag på mig det och när Jenny berättade nyheten lite senare så skrek jag ”jag visste det”, fick sedan ringa upp och be lite om ursäkt för först ska man ju säga grattis!

Det var jättemysigt att få träffa min ex-granne önskar att vi bodde lite närmare så jag kunde träffa dem oftare.

William i finaste mohawk-frisyren och Jenny i en stilig sidobena.

William fick en liten filt med virkade blommor på. Det har gått åt en hel del ost och vin för att skapa denna filt =)

Posted in

3 thoughts on “Jenny & William

Kommentera

