Det stora förfallet

2011 var aldrig mitt år. Jag vill bara att det ska ta slut, ge mig 2012 så ska jag äga upp skiten! Året 2011 var då det stora förfallet startade. Från att princip vara superman till att bli en vanlig dödlig. Mitt blod räcker inte någonstans knappt ens till mig själv. Och i dag fick jag reda på att jag måste laga min tand. I 27 år har jag klarat mig utan att behöva borra men nu är det alltså dags för premiär. Borrandet kommer tyvärr bara vara ett första steg för sedan kommer jag behöva rycka (eller X:a som tandhygienisten sa) min ena visdomstand. Den växer helt fel och trycker på tanden bredvid (eller sjuan som den visst kallades).

Nu kan jag bara tänka på hur mycket det trycker på 7:an. Aj.

2 thoughts on “Det stora förfallet

Kommentera

