Test: datorfritt!

Utan dator försmäktar jag inte på denna ö, om ön är 2 veckor lång. Det har varit riktigt skönt med jullov. Jag satt vid datorn när jag skulle betala hyran (5 minuter) sen har det varit helt datorfritt. Legat i soffan, läst bok, kolla dumma filmer, fikat och promenerat. Latat mig helt enkelt och varit bortskämd av föräldrarna.

Kände inte alls för att återvända till pingping men nu är jag här och det känns ganska ok. Och det är helt ok att jobba 1 + 1/2 dag i veckan. Nu är det helg och jag har införskaffat vin (whoho) men är inte alls sugen, jag kanske ska göra det här till en träningshelg…förmodligen inte men tanken är svindlande!

Saker att se fram emot:
• Lejonkungen i 3D (har fått extra pengar av mamma för att köpa snarr)
• Bara 8 nätter kvar innan Emil kommer hem
• Jag ska fanimig köpa ett par randiga skor

När jag körde hem från en snabbvisit i stugan lyssnade jag på Jasons spellista på p3 och då spelade han en låt som jag inte hört tidigare, Hankuri med Pedders. Jag blev så glad av låten, lyssna ni också:

Kommentera

