nyårslöftet är brutet!

Yogakursen är bokad, 10 tillfällen och jag hoppas att jag kommer känna någon skillnad. Bättre balans och lite mjukare i kroppen önskar jag. Tidigare har jag gått på mitt gym men när jag bokar träningspass väljer jag helst aerobic och pass med lite mer hopp och skutt i. Så det har alltså inte blivit mycket yoga på två år. Och jag hoppas att det kommer rycka i snåltarmen, nu när jag betalt för dess pass så måste jag ju gå dit.

Däremot så bryter jag mot mitt nyårslöfte, att inte försöka gå ner i spagat. Yoga är väl inte spagatträning men nångång kommer jag försöka visa mig på den styva linan och böja mig lite för långt.

Önska mig lycka till!

Kommentera

