Josefinfinfin

Jag har skaffat mig en lugg i dag. Trivs alltid jättebra i lugg även fast det är lite krångel med den ibland. Nu är jag lik min idol Shanti Roney när han spelar i filmen Tillsammans. Just innan jag drog till frisören så kollade jag på en repris av P3 Guld. Där fick jag se Josefin Johansson, vilket pärla hon är. Och spana in luggen, hon kännes som en tecknadfigur. Snyggo!

Lånade Camillas spegel och lägenhet….

Shanti❤

Ola Selmén och Josefin Johansson på P3 Guld

Mer Josefin från P3 Guld.

Bilderna är hämtade från stureplan.se, kolla in fler bilder från galan här.

2 thoughts on “Josefinfinfin

  1. Du är superfin i lugg, kanske ska jag också skaffa?! Men orkar jag verkligen? Som sagt, det är ju lite krångel. Din verkar inte vara så krånglig dock…🙂

  2. Haha, jag måste hålla med om att du påminner om Shanti, jag tänkte faktiskt tanken då jag såg den här bilden.🙂 Men jag kan inte tycka att jag liknade Hyde i That 70’s show förr… haha.. ville bara tillägga det.😛

Kommentera

