Klar med jan 2012

Först oh shit nu ser det annorlunda ut här på wordpress, det betyder att det var ett tag sedan jag författade ett inlägg. Fy på mig, ska försöka bli lite bättre…

Snart mina damer och herrar är det februari. Jag känner att jag är klar med januari. Tycker att jag ändå hunnit med en hel del den här första månaden på 2012.

Här är några saker som jag sett i januari:
Snö
Kattbajs i tidningspapper
Lejonkungen i 3D
Premiärdamer på virkis
Vuxna människor i en källare som står på alla fyra och svankar till avslappnande musik
En sjuksköterska som klipper sönder sin vita rock
Stockholm
En maskin som är gjord för att stänga av sig själv

Så vad händer i februari då? Vi går ut hårt med bytarkväll/midda/schlager/utgång. Sen är det faktiskt inte så galet mycket som är planerat. Emil är ute i skogen mycket men han är även hemma en längre sväng =)

Schlagern börjat alltså redan i februari. Lite överdrivet och plötsligt eftersom jag har tappat bort min boa från senaste schlageryran, måste jag skaffa en ny? Jag har inte så stor koll på vem som är med i år men ett bidrag sjunger en kille från skell, så nu håller vi alla tummarna för David.

Förra året var ju Le Kid bäst och jag kan fortfarande inte förstå varför de inte gick vidare! Vi kollar på bidraget en gång till och blir sugna på godis och glittersprutande cupcakes…

Kommentera

