Färdigbloggat?

Ja vad säger ni? Ska jag lägga ner? jag började med den här bloggen 2007, det är ett tag sedan nu. busiest day, November 15, 2010 det var också länge sedan. Kanske har tröttnat, har inte så mycket att säga men jag kanske kan rycka upp mig?!

Gick igenom listan på sökord som folk har skrivit och kommit till min blogg. Här är topp 5:

lugg 2 622
bakterier 1 811
tant 468
jan stenmark 333
rosa popcorn 313

Andra populära sökord är:
sahara hotnights, rainbow, typsnitt, sabirisk nötkråka, bananlikör, musculus adductor longus, söffa, jag är så glad för att jag är nöjd, torbjörns cigarrer, if you seek amy, tratt till katt…

Personligen tycker jag det ska vara mer kaka på bloggen, men jag har ingen att baka kakor åt =/

5 thoughts on “Färdigbloggat?

Kommentera

