Bytis och knytis

För några veckor sedan så ordnade jag en bytis & knytis kväll, några goda vänner kom hit med sitt junk (saker som man är klar med) efter vi kändes oss nöjda med våra fynd så fortsatte vi med knytis. Alla hade tagit med sig jättegod mat och vi kalasade på en härlig buffé. Hela kvällen avslutades med melodifestival, modeshow och klädkrig.

Jag kan varmt rekommendera bytis och efter man är klar så lämnar man in resten till valfri secondhand-butik. Slutet gott allting gott.

Vrida, vända testa och pröva. Jag tror alla hittade något som fick följa med hem.

Det fanns hur mycket gott som helst att välja mellan.

En hel låda med västerbottensostbollar!

Syling…

…och modeshow som senare övergick till…

…klädkrig!

Här är några saker som jag bytte till mig, örhängen och tre klänningar.

One thought on “Bytis och knytis

Kommentera

