Lite nytt…

Min blogg har bytt utseende, tyckte att det kunde vara på tiden. Har haft samma tema sedan jag började -07. Vad tycker ni? Ljust och fräscht =) Temat hette Forever och var meningen till när man planerar sitt bröllop. Exakt vad som är speciellt med det här temat vet jag inte riktigt ser ut som allt annat. Och vad är det som gör det mer bröllop?

Hursomhaver så ska jag fixa till en fin header, kommer den automatiskt kännas bröllop? Men det blir sen nu ska jag snart i väg på showdans med Tatiana. Aldrig varit på det danspasset tidigare så det blir lite spännande. Återkommer med rapport senare…

One thought on “Lite nytt…

Kommentera

