Monster inleder helgen

I början av veckan hade jag en ond vagel i ögat och även om den gjorde ont så tänkte jag, det är nu det händer. Nu kommer jag blir sjuk! Har ett minne av att en vagel var början på en hejdundrandes förkylning någon gång för 100 år sedan. Men nej inte den här gången heller. När jag ska få kolla serier, snyta upp en toarulle, statusuppdatera om min sjukdom och få klapp på huvudet? Aldrig verkar det som, jag blir aldrig sjuk (tar inte i trä)!

Ögonvageln är borta så nu kör vi helg. Inleder med en låt för att få lite fredagsstämning. Är det nån som kommer ihåg voxpop? Var det nån fler än jag som pajade videon när jag körde mina inspelade voxpop-band. Fram å tillbaka tills en vacker dag då allt tjorva ihop sig. Don’t answer the phone med Monster är låten som får mig i rätt helgstämning, minns videon väldigt väl. Förmodligen var jag kär i minst 3 av killarna. Och hallå visst är de fortfarande snygga!

Kommentera

