Cheeseburger Chips (Limited Edition)

Förra helgen tog jag med mig Estrellas Cheeseburger chips till en fest. Har ju länge gått å petat på påsen i butiken, jag måste ju smaka! Och det kan vara de äckligaste chipsen jag haft i munnen. Det är första gången jag sett en full chipsskål på en fest och ingen vågar ens peta på dem.

Chips-gurun:

”Att öppna den här chipspåsen är som att öppna dörren till en klassisk amerikansk diner och känna doften av nygrillade hamburgare. Sätt sedan tänderna i chipsen och upplev smaken av en riktigt saftig cheeseburgare, lagom salt och med härlig smält cheddarost på toppen. Precis som det ska vara. Awesome!”

Vem är ”chips-gurun”? Nån som helt tappat smaken? Din mamma?!

Röster från chipsjuryn:

”Åh fyfan” ”Det var det jävligaste” ”Det smakar leverbiff”

Förhoppningsvis försvinner de snart från hyllorna, fifan!

2 thoughts on “Cheeseburger Chips (Limited Edition)

Kommentera

