mot torr hud!

Detta är ett blogginlägg som man kan tro att jag fått betalt för att skriva. Men så är det inte…..om det ändå hade varit så. Min vikt i Eucerin ph5 shower oil om jag skriver nåt snällt om hudvårdsmärket. Här kommer min hyllning: Eucerin ph5 sower oil, utan parfym i pumpflaska – helt underbar. Nu i vinter har det varit min räddare i nöden. Jag älskar att duscha riktigt varmt och om jag duschar på morgonen och efter träningen på kvällen så känns det som att mitt skinn krymper några storlekar. Så kändes det förr men inte nu längre,  nu när jag använder Eucerin ph5 shower oil så känns min hud smidig och skön! En favorit även bland soldater har jag hört. Så Eucerin, ni kan skicka min betalning när ni vill…

2 thoughts on “mot torr hud!

  1. Känner att jag måste testa, ffa på vintern är min hud också torr som fnöske – skittrist och hittills har inget hjälpt. Kan för övrigt maila Eucerin och meddela att du har fått mig att börja med den, så kanske du får en flaska eller två.😉

Kommentera

