Kräkrapa i sofflängtan

I förrgår föddes en liten flicka och min kompis blev därmed en stolt pappa. Fick se en bild på det lilla knyttet och hon var ju såklart jättesöt. Jag tänker att det ska väcka någon slags barnlängtan i mig. Jag gladdes med de nyblivna föräldrarna men inget mer. Vilken grej, ett helt nytt liv!

Istället för barnlängtan så längtar jag efter att få skaffa en riktig soffa, sängbord och en mindre äcklig matta. Och kanske inte från ikea vem vet. Låter det materialistiskt? Njoo det gör det ju men känslan jag vill åt är att få bestämma vilken soffa jag ska ha och kanske ställa den i ett rum som jag vill bo i länge. Och det väl väl lika bra att satsa på en soffa med avtagbart tyg så man kan tvätta den om någon skulle råka kräkrapa i den…å då tänker jag inte i första hand på mig själv😉

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Kräkrapa i sofflängtan

Kommentera

