spa hos skomakaren

I lördags blev jag utvisad från lägenheten. Efter jag strövat runt på stan i några timmar fick jag äntligen komma tillbaka. Jag möttes av Emil som välkomnade mig till hans lilla spa. Jag fick ta på mig morgonrock och badtofflor, sedan blev jag visad till vardagsrummet som hade förvandlats till en liten oas med ljus och gröna växter. Medan jag sippade på grönt te och åt jordgubbar, ananas och melon så fick jag sätta fötterna i ett fotbad. Både händer och fötter fick massage innan jag fick gå vidare till ”massagebänken” där hela kroppen blev knådad. Spaupplevelsen avslutades med ett rosenbad och hela badrummet var upplyst med små rosa ljus.

Vilken eftermiddag! Helt underbar.

5 thoughts on “spa hos skomakaren

Kommentera

