Massa bilder

Jag håller på att gå igenom alla mina bilder för att lägga utvalda gobitar på ett usb och skicka till mamma och pappa. Föräldrarna är högst misstänksamma kring det här med usb men jag tror de kommer uppskatta det. Mamma frågar alltid efter bilder som jag ska skicka till henne och snart åker 7 gb bilder upp till skellefteå.

När jag börjar kolla igenom bilder så blir jag helt fast, jag minns tillbaka till olika mysiga och roliga stunder. För det är ju så…man tar bara fram kameran när man ska göra nåt skoj. Hittade mysiga bilder från en höstdag i Luleå 2008. Tänker på Luleå lite då och då det var fint…å så ser jag mitt långa hår. Saknar det också lite grann.


Tänk på så långt och tänka sig så gammal den där jackan är!
Nu är det dock hål i den men inget har påpekat det så jag använder den nåt år till =)


Här ropar jag förmodligen åt nån som borde veta hut!


Förr i världen kunde man använda tv:en som sideboard!

2 thoughts on “Massa bilder

Kommentera

