Schlageryra!

I lördags bjöd jag in några vänner på schlagerkalas. Jag är så himla glad att de ville fira med mig =) De flesta brukar tro att jag kan mycket om schlager, alltså vem som skrivit vad, vem som vann vilket år osv. Men för mig handlar schlager enbart om att man får chansen att ta fram boan och kalasa hela natten.

Festen började med välkomstdrink och snittar på balkongen som badade i sol. Sen var det bara att bänka sig fram för teveapparaten. Vi delade ut poäng och blev glada när det var nåt bra men vi blev lika glada när det var nåt bidrag som var sämre eftersom det betydde kiss/drink/balkong-paus.

Sverige och Loreen var bidrag nummer 17. Resten är historia!

Posted in

One thought on “Schlageryra!

Kommentera

