Dagens kjoltyg!

Tro det eller ej men nästa vecka är det Midsommar. Den svenska sommaren lever upp till sitt rykte, jag skulle gärna vilja ha lite mer värme. Fast å andra sidan har jag ju just virkat klart min halsduk, ni får se den en annan gång nu till det viktiga.

Dagens kjoltyg!

Enkel utmaning som går ut på att man tar på sig olika klänningar i en vecka med snart på måndag och final på fredag. Om ni har blogg så postar ni en klänningsbild varje dag eller om ni vill så kan ni maila mig en bild så lägger jag upp den på min blogg. Är det någon som är med? Hur ser din onsdagsklänning ut?

Pssst…klänning/tunika/kjol vilket som går bra…

 

11 thoughts on “Dagens kjoltyg!

  1. Jag ska hem och inventera garderoben. Måste kolla om jag ens äger 5 st klänning/tunika/kjol. Har jag det så är jag med. Störta utmaningen för mig kommer att bli att inte ha byxor!

  2. Klart man är med! Blekaste benen i stan dock, tur jag har nära till jobbet🙂 Borde kanske skaffa en långkjol så man inte ser så mycket av benen. Titta vad bra, en anledning till shopping!

  3. Pingback: Du ska inte tro det blir sommar… | So Cissi

  4. Pingback: Klänningsutmaning - MTDesigns blogg - Hemmets Journal

  5. Pingback: Utmaningen: Dagens kjoltyg « Livet från den ljusa sidan, oftast

  6. Pingback: Utmaningen: onsdag, torsdag « Livet från den ljusa sidan, oftast

Kommentera

