prometheus – njaa

När jag var liten så varvade jag Alien och Polisskolan på vhs när jag var sjuk. Därför så var jag kanske lite överpeppad på Ridley Scott’s Prometheus, tänkte att det här kan ju blir hur bra som helst eftersom Alien var (och fortfarande är) superduperbra. Kollade Alien hos en kompis för några veckor sedan och peppen var total in för biobesöket. Platt fall alltså, jättetråkigt! Gick i från salongen med en känsla av att jamen helt ok ändå och jo det är en rymd-action som räcker långt men inte i närheten av Aliens ångestladdade känsla. Ju mer jag tänker på Prometheus ju mer besviken blir jag =/ Nog om det…

För några år sedan såg jag 2012 på bio…eller rättare sagt sov. Jag älskar katastroffilmer men den här alltså, bu så dålig. De enda som gör att jag kommer ihåg själva biobesöket var att jag somnade med min haka i mitt nyckelben. Konstig känsla att vakna av att hakan sitter fast…i axeln.

Så här såg det ut.

Vaknade upp så här.

One thought on “prometheus – njaa

Kommentera

