Torsdagens kjoltyg

I dag har sommaren äntligen kommit till Linköping! Jag har latat mig på balkongen, snurrat runt på stan och druckit islatte. Här kommer torsdagens kjoltyg och vi har en ny deltagare som smugit sig fram =)


Hej hej Evelina, här får vi avnjuta roosens alla fina kreationer.


Kolla min finaste Jennie har kommit till stan!


AnnaMaria i en luftig (nyårs)klänning. Tyvärr blir det sista klänningsbilden vi får se för i dag åkte hon till Island och det är visst lite svalt där så klänning passar sämre…


Mathilda i jeanskjol och fullt med vackra fjärilar upp till.


Tyra. Coolaste trädgårdsmästaren jag känner iaf!


Marias torsdagsklänning hade kommit bort sig i min maillåda!
Men så här är den äntligen, en fin vit klänning passar fint till prästkragarna =)

Nu är det hög tid att välja midsommarklänningen, in i garderoben med er =)

2 thoughts on “Torsdagens kjoltyg

Kommentera

