orimligt

Jag fyndade en playsuit med sjömanskrage när jag var i Stockholm. Supersöt men dagkedjan var trasig men jag vill ändå ha den och fick -15% på reapriset. Helt okej men nu inser jag ju att jag måste verkligen byta ut dragkedjan för att kunna använda plagget. Jag tycker det känns helt orimligt att om den där lilla dragkedjepluppen går sönder så måste hela grejen sprättas lös och sys dit en ny. Det måste ju finnas nån ny uppdaterad dragkedja som det bara går att byta ut dem där pluppen superenkelt….

Ja så nu får den följa med hem till norr så får mamma sy dit en ny och jag måste vänta med att få skutta omkring i min sjömans playsuit! Orimligt!

Kommentera

