Barcelona nästa…

I morgon åker jag och Emil till Barcelona. Det ska ungefär blir hur najs som helst! Sommarens första dopp kommer ske i Barcelona, känns lite underligt. Svårt att sedan bada i bottenviken när jag åker upp till skell, en viss temperaturskillnad =) Vi har fått massor av tips på butiker, restauranger och platser som vi borde besöka. Ser fram emot att se allt som jag bara har hört om men jag ser även fram emot att bara flanera runt och ta det lugnt. Fast hålla i väskan lite extra noga för vi har blivit varnade för ficktjuvar =/

Sköt om er, nästa gånger jag landar i Linköping på riktigt så kommer det vara höst. Jag befarar att det här 3 veckorna kommer gå allt för snabbt. Det är bara att hålla i sig!


Necessären är packad och prickig så klart =) 

One thought on “Barcelona nästa…

Kommentera

