Sommaruppehållet är slut!

Virkklubbens sommaruppehåll är över! Ikväll bjuder jag in virkis till min balkong, om vi orkar sitta där i värmen. Yes sommaren återvände en sväng, happy happy joy joy! Hoppas de är både vin- och virksugna, det var längesedan jag satt med virknålen (virkpinnen) i min hand och det har inte blivit så överdrivet mycket vin i sommar heller. Förmodligen har många av medlemmarna tjuvvirkat under sommaren.. Jag har däremot ägnat mig åt att knyta armband. Min systerdotter lärde mig när vi var i stugan och det är lekande lätt och man knyter flera på en kväll. Gillar när pyssel blir klart!


Det blir nog att knyta några armband ikväll =)

3 thoughts on “Sommaruppehållet är slut!

Kommentera

